Aquest és l’estil del PSC en estat pur

Sensata?!?!?!?!?

Avui no tenia pas previst fer cap escrit. Només reflexionar i preparar el sarró per poder salpar dilluns a primera hora cap a Catalunya.

Els amics del PSC d’Òdena, en boca del seu ex alcalde Sr. Francisco Guisado m’ha regalat el text que reprodueixo més avall i m’ha animat la reflexió.

Aquest és l’estil del PSC en estat pur.

Quan es té poc a dir és quan es titlla a la gent de nazi o autoritari, que venen a ser sinònims.

L’avantatge d’Òdena a Fons és que inclús es permet insultar a la gent  del govern de la ciutat. Sort que la gent d’Òdena a Fons és tolerant i oberta i no impedeixen a ningú que s’expressi. Un escrit similar, ni tan sols menys agre, criticant als socialistes us ben asseguro que mai seria possible al mur de la Rosa Negra. Jo mateix no hi puc escriure, ni tan sols per donar-hi la meva opinió o defensar-me.

L’escrit és de l’ex-alcalde d’Òdena Sr. Francisco Guisado que el va escriure ahir al mur de la Rosa Negra i aquesta l’ha escrit al mur de Òdena a Fons.

És curiós que qui titlla als altres d’autoritari no permet que s’escrigui al seu mur.

Tantes ganes tenia Francisco Guisado de publicar la seva mofa, la seva rancúnia, el seu mal humor, el seu insult, el seu mal perdre i, perquè no, la seva mala baba, que no en tenia prou l’ex-alcalde de publicar-ho al mur del “seus” que l’ha de publicar a altres murs.

Sorprèn que l’escrit acabi amb un “VOTA QUE NO DECIDAN POR TI” quan els seguidors del Sr. Guisado i del PSC ja estan tots convençuts. Considero que anar a convèncer a indecisos amb aquests arguments titllant la gent d’autoritària és poc animador per qui estigui indecís. Buscar adeptes amb l’insult no penso que sigui la millor estratègia de màrqueting.

Dilluns comencem una nova era. Dilluns potser ja no s’hi valdrà a dir que ‘són quatre i la majoria no pensa com ells’.

Dilluns potser algú s’haurà d’empassar tots els insults que, a falta d’arguments, escriuen arreu.

A mi ja em va bé això. Fixeu-vos que la quantitat de text que ha escrit el nostre ex-alcalde Sr Francisco Guisado. Només serveix per dir moltes vegades que soc un autoritari, però tot ho emmarca a un marc d’una foto. Clar exemple de falta d’arguments i necessitat de calumniar sense aportar dades i que poc més que la gent de bona fe pot fer dubtar.

Com deia ahir Salvador Cardús, “dilluns a primera hora salpem”

Potser salparem sense el PSC perquè haurà fet aigües abans de salpar.

_____________________________________________________

Escrit de l’ex alcalde d’Òdena Sr. Francisco Guisado Santano

Abuso de autoridad.

Me vienen a la cabeza los dichos de “la cabra tira al monte” y “la zorra cambia de pelo pero no de maña”. Hay cosas que son imposibles y además no tienen remedio. Me explico.

Desde el inicio de este mandato municipal en este ayuntamiento de Òdena gobernado al alimón por Casanova y Solé los excesos de autoridad se han producido sin solución de continuidad uno detrás de otro, como laboratorio de la deriva que parece haberse apoderado del conjunto del país.

No hay que explicar que los excesos de autoridad reciben por nombre autoritarismo, y eso es exactamente este gobierno municipal, además de improvisado, ineficaz e incompetente para gestionar los escasos recursos públicos en un momento de crisis extrema.

Estos abusos de autoridad se manifiestan además de forma pueril, ajenos a la institución que en nombre de los vecinos de Òdena representan, confundiendo el ayuntamiento con algo de su propiedad, con toda falta de respeto y de la más mínima cortesía institucional, y no sólo hacía la oposición sino a todos.

Lejos queda la frase que acertadamente eligiera para la campaña el hoy alcalde de “sentido común y proximidad”, y en este confundir lo de todos con lo suyo sólo, él y su socio Solé, a la alimón, nos hacen a todos partícipes de su ideología, queramos o no. Y en ello emplean sus energías, más que para gobernar, como decía, los escasos recursos públicos en beneficio de los más necesitados en esta coyuntura de crisis excepcional.

Y este par de alcaldes sacan pecho haciendo desaparecer primero la bandera de España de la alcaldía, mas tarde la del salón de plenos, luego con nuestro dinero compran su bandera estelada en formato gigante y con nuestra brigada municipal envuelven la Torrre del Homenatge, patrimonio de todos.

Y para acabarlo de adornar, de la galería de fotos de presidentes de la Generalitat que ocupa una de las paredes laterales del salón de plenos desaparece la del President Montilla. En una decisión que cómo las anteriores se hace de forma furtiva, sin acuerdo previo que pueda ser sometido a procedimiento, decidiendo por todos que si y que no y por qué motivo son los símbolos que nos tienen que representar y quién si y quien no y por qué motivo se descuelga la foto de un president de salón de plenos.

Lo podréis comprobar este domingo a la hora de ir a votar. Recordad que os piden el voto, de forma falsamente amable, para construir un país para todos, aquellos que hacen sólo suyo lo que es de todos. Eso sin ganar las elecciones. Sin autoridad moral, solo el autoritarismo que tanto les define.

Casanova i Solé representan en Òdena a ERC i CiU, y con su actuación se antoja difícil pensar que ayudan a sus partidos. Yo entiendo que no… y tu?

VOTA QUE NO DECIDAN POR TI
Francisco Guisado
22-Nov.-2012